Klook.com

Monday, August 7, 2017

, , , ,

Wanna One suffered from an attack right before their debutㅋㅋㅋㅋ

'Hi? It's me, looking handsome as usual. And there's a fly over there'
(it's on his hair if you cant find it)

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Fly: Just shut up and make a heart with both of your hands.

*flies away*

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Fly: Ohoho, so you're the number one in this area?

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Fly: Shall I sit comfortably for a second?ㅎ

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Daniel: ? What's this?

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Fly: Argghhh

*flies away*

Fly: Whoa.. I was in a danger..

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Fly: I'm gonna rest here for a second before I go

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Daehwi: I'm an idol

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Daehwi: Professional Idols don't laugh over such things

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Fly: Kang Dan.. Let me live..

Here are the survivors who survived from the fly attack today..

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
Even flies are head over heels over Wanna One..

오늘 데뷔한 워너원에게 쏟아진 공격ㄷㄷㄷㄷㄷ (벌레주의) | 인스티즈
It's just a humor post, don't be too serious about it^^


-My babies..ㅠㅠㅠ

-Fly-pick..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-The fly..ㅋㅋㅋ It's amazing how Daehwi didn't laugh at all..

-Ah..ㅋㅋㅋ That's so freaking cuteㅋㅋㅋㅋ

-Lee Daehwi..ㅋㅋㅋㅋ

-Oh my goodness..ㅋㅋㅋ How in the world did Daehwi hold in his laughterㅋㅋㅋㅋ

-The fly..ㅋㅋㅋ It must be hard for them to resist the urge to catch it because they were being photographed..ㅋㅋ

-Wanna One's magic.. 

-I hate flies.. 

-What's up with Niel..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Oh my goodness..ㅋㅋㅋ Look at how the fly rested on Kang Daniel's finger..ㅋㅋㅋ That's just so freaking cuteㅋㅋㅋㅋ

-Daehwi is such a cutie..ㅋㅋ And I'm 100% sure that's not an ordinary fly..

-Daehwi is the real P.R.O

-I acknowledge that fly as one of the national producers..

-That's not an ordinary fly...

-Kang Dani.. I love you^^
trazy.com