Klook.com

Saturday, January 26, 2019

U Know Yunho becomes the fanclub leader in NCT 127's concert

U Know Yunho: 'We're dying here. Let's do this quick. Encore encore! NCT NCT!'
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

NCT 127 콘서트 응원단장 유노윤호 선배님 | 인스티즈
'Yunㅋㅋㅋ Hoㅋㅋㅋㅋ 'Encore! Encore! Let's shout it louder. Encore! Encore!'
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

NCT 127 콘서트 응원단장 유노윤호 선배님 | 인스티즈
U Know Yunho is in our section..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Screaming out 'NCT'..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
This is so freaking hilarious..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

NCT 127 콘서트 응원단장 유노윤호 선배님 | 인스티즈
U Know Yunho shouts for Encore as if he's the fanclub leader..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

NCT 127 콘서트 응원단장 유노윤호 선배님 | 인스티즈
U Know Yunho passionately screaming for Encore in the audience..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

NCT 127 콘서트 응원단장 유노윤호 선배님 | 인스티즈
NCT 127 콘서트 응원단장 유노윤호 선배님 | 인스티즈
'Xiumin screamed along with him too, but he was really embarrassed..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ'


-Passionate Yunho!!ㅠㅠ 24 hours full of passion..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-He's full of passion..ㅠㅠ I'm going to live my life passionately just like him..bbbb

-Thank you so much for enjoying the concert on my behalf..ㅠㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋ

-I can hear his passionate screaming just by reading this post..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Oppa.. I can't believe we're breathing the same air!!!

-He even roots for his juniors with such passion..ㅠㅠ I seriously wish I was as passionate as he is..ㅠㅠ

-As expected from the man full of passion, U-Know Yunho..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I really want to live my life like him.. He's full of passion and I think that's really cool..ㅠㅠ

-U-Know Yunho is seriously so cool..bb

-As his junior, NCT must be really happy to see their senior came to their concert and even root for them with full of passion!!!

-Thank you so much..ㅠㅠ For coming to the concert and enjoying the whole show..ㅠㅠㅠㅠ

-As expected from U-Know Yunho..ㅋㅋㅋㅋㅋ
trazy.com