Klook.com

Sunday, December 30, 2018

Idol who has been living his whole life with full of lies

is Infinite's Hoya

Pretends to jump

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Pretends to bring a bag

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Pretends to hold a cup

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Pretends to shake his shoulders

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Pretends to be Girls Day's member

Actually, Hoya was famous for being so bad at taking selfies.
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈

But one day, his selfies actually look quite decent.
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈

Fans: Is he finally getting better..??

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Nah, he just pretends to take selfies

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Pretends to tweet
(NB: Jung Hyungdon gathered up idols in an episode of Infinity Challenge, he asked them to promote him to become the new leader of the show by posting tweets on Twitter. Hoya didn't tweet any)

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈 
Pretends to take pictures of the fans

일상이 하는'척'인 가식적인 아이돌 | 인스티즈
Even his song is titled 'Pretending I'm Okay'


-The song title, though...ㅋㅋㅋ

-This post will never get old..ㅋㅋㅋ

-'Pretends to be Girls Day's member'..zzㅋ

-What's up with the bag on the t-shirt, though..ㅋㅋㅋ

-I haven't seen this post in a long time..ㅠㅠㅠ

-This is hilarious..ㅋㅋㅋ

-Lee Howon is so freaking adorable..ㅋㅋ

-I miss Hoya..ㅠㅠ

-I bursted out laughing at the song title..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah.. He's not a member of Infinite anymore...

-He's getting so much better at taking selfies these days..ㅎㅎㅎ

-It's been a long time since the last time I saw post about Howon..ㅎㅎ

-This post is so freaking old.. It brings me so much memories.
trazy.com