Klook.com

Tuesday, June 6, 2017

, , , , , , , , , , ,

4 actresses who immediately pops into my mind whenever I watch PD101

Lai Guan Lin

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Lee Chungah

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈

+Lai Guan Lin also reminds me of Sulli
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Bae Jinyoung - Yoon Seungah

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Park Jihoon

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Lee Yeonhee

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Their eyesㅋㅋㅋㅋㅋ

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Yoo Seonho

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Lee Hana

프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
프로듀스101 볼때마다 여배우 생각나는 4명. jpg | 인스티즈
Even the way they blink their eyes are similarㅋㅋㅋㅋ


-Bae Jinyoung..ㄷㄷㄷ They look exactly the same..

-Unbelievable.. I can see the resemblance..

-Oh.. For me, I've always thought Park Jihoon looks like Kim Yoojungㅋㅋㅋㅋ

-Hul.. Seonho and Lee Hana's resemblance is just too hard to believe..

-Seonho really does look like Lee Hana especially in the first picture.. I thought it was edited..

-Ha Sungwoon looks like Kang Yewon..

-Lai Guan Lin looks like Moon Gayoung to me..

-It's my first time hearing someone saying Park Jihoon looks like Lee Yeonhee..

-I personally think Lai Guan Lin looks like the combination of Yang Hongwon and Amber..

-There's an article posted about their resemblanceㅋㅋㅋㅋ

-Seonho and Lee Hana could pass as siblings.. 

-Now that someone mentioned it, Park Jihoon really does look like Lee Yeonhee..

-I thought this was just another post to promote the trainees, so I didn't expect anything when I clicked it.. I was really surprised to see the strong resemblance..ㅋㅋㅋ

-Bae Jinyoung reminds me of Oh Yeonseo..

-I immediately thought of Amber when I first saw Lai Guan Lin..

-Whoa.. No wonder why Seonho looks familiar to me..

-Hul.. I got goosebumps, Lee Hana and Yoo Seonho looks like the same person..

-Guan Lin is the male version of Sulli..

-And Yeo Hwanwoong looks like Song Jihyoㅠㅠㅠ

-I would believe it if you say that was Bae Jinyoung's sister..

-That's probably how Jinyoung and Seonho would look like if they dress up as a woman..
trazy.com