Klook.com

Sunday, February 24, 2019

Celebrities' stage names that netizens wish to gather up and create a group

Rain -> 비, sounds like the pronunciation for the alphabet B

빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈
빨리 모여서 완전체 됐으면 하는 연예인 예명들 | 인스티즈


-The alphabets are going to be completed at this rateㅋㅋㅋㅋ

-It's impossible for someone to debut with C as their stage name..ㅋㅋㅋㅋ (NB. C/씨 sounds like 'damn' in Korean)

-And their group name would be 'The Alphabetz'..

-I'll work hard so I can debut with A as my stage name..!

-I didn't expect to see M Oppa in this list..ㅋㅋㅋㅋ

-If I debut with A as my stage name, can I be in a sub-unit with V..?
  -Then your sub-unit would be called AV..?
  -Oh Gosh, my bad.. I'd choose to be T then!
  -Then the sub-unit would be called TV..!!

-If someone debuts with C as their stage name, it would be really funny..ㅋㅋ 'C-ssi, what do you think?'ㅋㅋㅋㅋ (NB. Ssi -> Mr/Mrs/Ms)

-I think there's a singer with T as their stage name..? Yoon Mirae..??

-P..? (NB. P/피 -> 피/Pi means blood)

-There are three idols from Woolim in this postㅋㅋㅋㅋ L, Kei, and Y..

-What if someone debuts with O as their stage name..? They could form a sub-unit along with L and V, their sub-unit name would be L.O.V(e)? 

-I don't think anyone will ever debut with C or E as their stage name (NB. both C and E if followed by 씨/Ssi -> Mr/Mrs/Ms would sound like a curse word in Korean)

-There's Jae from Day6 too~!!
trazy.com