Klook.com

Friday, April 8, 2016

, , ,

a foreigner commented in Sulli's recent instagram updates

Dad..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+28][-0]

1. [+0][-0]  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSo f*cking funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+7][-0] This one too ㅋㅋㅋㅋㅋ
(Choiza your ass is disgusting)

3. [+3][-0] Did you know that Sulli replied 'no daddy!!'?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ??

(and the other comments are basically just 'ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋ's lol)

trazy.com