Klook.com

Monday, April 22, 2019

Three Mr. Las who resemble each other

Ryan Gosling
(NB. It's spelled as 라이언고슬링/La-ee-On-Go-Seul-Ling in Korea, hence the La)


서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈

서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈

Ravi
(NB. It's spelled as 라비/La-bi)

서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈

서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈

서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈

Larva
(NB. It's spelled as 라바/La-Ba)

서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈

서로 닮은 것 같은 '라'씨 세명.jpg | 인스티즈


-Larva...ㅋㅋㅋㅋ I didn't see that coming

-I mean... They actually do look alike...

-This is driving me insane...ㅋㅋㅋㅋㅋa

-Deadpool-nim too...

-What kind of post is this...?

-Ravi's nickname is Ravi-Larva (라비라바/La-Bi-La-Ba) because of his resemblance to Larva...ㅋㅋ

-What an unexpected combination...ㅋㅋㅋㅋ But I can totally see the resemblance...ㅋㅋㅋㅋ

-+ Ryan Renolds.. 

-They're actually triplets...

-I thought I would see Ra Miran here, though...
trazy.com