Klook.com

Friday, December 30, 2016

, , ,

The female idol who has an unique way to greet people with her hands

손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈
손인사가 특이한 아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.jpg | 인스티즈


-She looks like a baby.. Especially when she puts her hand next to her cheek like thatㅋㅋㅋ

-Hul.. I didn't know she has this habit..!! She's so cute, I could dieㅋㅋㅋ

-Yongsunie.. She's really cuteㅋㅋㅋ

-That's how we greet each other in my familyㅋㅋㅋ Solar looks really cute when she does thatㅋㅋ

-The funny thing is, she also claps her hands like thatㅋㅋㅋㅋ

-Yong-son (Son means hand in Korean)ㅋㅋㅋ

-Yongson is so cute..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yongson..ㅋㅋㅋㅋ I'm craving for some dumplings right now..

-That's my Yongsonㅠㅠㅠ That's my favorite thing about her..

-It looks like a dumpling..ㅋㅋㅋㅋ

-Hul.. I also greet people like that..

-That's cuteㅋㅋㅋ It reminds me of Chicken Feet..ㅋㅋㅋ

-My brother used to do that too when he was younger..ㅋㅋㅋ

-Oh.. I also do that a lot.. This is the only similarity that Yongsun and I have..

-She reminds me of a Pokemon.. But I can't remember the name..

-My friend also greets people like thatㅋㅋㅋ

-Why is she so skinny..ㅠㅠㅠ

-It's not 'Hi' but 'Hiii!'ㅋㅋㅋㅋ

-My Yongsun is so cute..ㅠㅠㅠ

-Everyone in my class greet each other like thatㅋㅋㅋㅋ

-I love her so muchㅋㅋㅋ

-That's really uniqueㅋㅋㅋ
trazy.com