Klook.com

Friday, December 30, 2016

, , , , ,

The one that Ji Euntak loves is actually the Grim Reaper instead of Goblin?

'Please let me watch a movie with Grim Reaper (?) later..'

은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
'And have a popcorn too..'

은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
'Please~'

은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
'Grim Reaper?' 'With Grim Reaper?'

은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
'ㅋㅋㅋㅋㅋ'

은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
'Don't turn off the cameras'

은탁이는 사실 깨비가 아닌 저승이를 사랑했다 | 인스티즈
'Keep the footage'

Goeun's real wish was revealed in the behind the scene video of Goblinㅋㅋㅋ


-'Grim Reaper Ajussi'ㅋㅋㅋㅋ Oh my goodness, Euntak-ahㅋㅋㅋㅋ

-She unintentionally revealed her real wishㅋㅋㅋ

-Grim Reaper looks really cuteㅋㅋㅋ

-Just watch the movie together!!ㅋㅋㅋ

-Three of them look really really really cute. All I want to do is cry..

-She suddenly confessed her feelings..ㅋㅋㅋㅋ

-Euntak's real wish..ㅋㅋㅋㅋ

-I literally bursted out laughingㅋㅋㅋㅋ

-This is driving me insaneㅋㅋㅋㅋ

-That's really cuteㅋㅋㅋㅋ

-Let's be honest, Grim Reaper is so freaking handsome..

-Grim Reaper Ajusshi..ㅠㅠ I love you..ㅠㅠㅠ

-No!! Grim Reaper is Goblin's!!ㅋㅋㅋ

-Ah.. She got caught..ㅋㅋㅋ

-Omo..! Then Goblin can go and watch the movie with me!!

-Sungjae, Dongwook, and Gong Yoo's reactions were funnyㅋㅋㅋ

-Dongwook told the staff to keep the footage of itㅋㅋㅋㅋ

-Euntakㅋㅋ You're getting yourself in troubleㅋㅋㅋ
trazy.com