Klook.com

Friday, December 30, 2016

, , , , , , , ,

Celebrities who always pose the same way when they take pictures

1. Naul

2. Choo Seunghoon
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈

3. BlockB's B-Bomb
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈

4. Beast's Yoon Dujun
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈

5. VIXX's N
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈
똑같은 자세로만 사진찍는 연예인.jpg | 인스티즈


-Add SS501's Park Jungmin too..

-N already mastered the last pose..ㅋㅋㅋㅋ

-All of them look so cuteㅋㅋㅋ

-I knew Dujun would be in this list..ㅋㅋㅋㅋ

-That's Hakyeon's exclusive poseㅋㅋㅋ

-I knew I would see Bomb here..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-The legendary Yoon Horror....

-Cha Hakyeonㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-What's with that poseㅋㅋㅋ But Minhyuk has forgotten that pose these days..ㅋㅋㅋ

-Choo Seunghoonㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The angles...ㅋㅋㅋㅋ

-As expected from Yoondu..ㅋㅋㅋ

-Cha Hakyeonㅋㅋㅋ But B-Bomb's is amazing as wellㅋㅋㅋㅋㅋ


trazy.com