Klook.com

Sunday, April 29, 2018

,

The past pictures of an idol group with extremely shy members

NCT is called Introvert-CT because of how shy their members are


And by the word 'shy', Lucas is not included

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
He even went to Kim Sohyun's fansign in his pre debut daysㅋㅋ

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Taeyong

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Johnny

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Jisung

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Taeil

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Ten

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Jaehyun

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Jeno

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Mark

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Winwin (with Tang Wei)

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Renjun

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Chenle

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Yuta

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Haechan

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Khun (with Jay Chou)

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
NCT's Jaemin

NCT's Jungwoo

낯가림 심한 그룹의 흔한 과거사진들 | 인스티즈
Topyung High School's famous student, NCT's Doyoung


-Ah, this post is seriously too hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jisung..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-That's Taeyong gif, though..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Chairman Chenle, salute..

-The son of Weibo and Google..

-Lucas..ㅋㅋㅋ He looks so cute in that fansign picture..ㅋㅋㅋㅋ

-What's up with Jisung..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Park Jisung and Moon Taeil are too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Extremely.. Shy..????

-Whoa.. How many members does this group have..? There's no end no matter how much I scroll this post..ㅋㅋ

-Lucas is not included..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Is Taeyong that guy in the middle who sit stills while the other moves..?

-NCT is seriously so charming, especially Jisungㅋㅋㅋㅋ

-Introverted-CT..? They don't look introverted at all thoughㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Is Jeno.. Korean..?
trazy.com