Klook.com

Saturday, June 24, 2017

, , , , , , , , ,

If you ever get to debut as an idol, which concept would you choose for your debut song?

Cheer Up

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Boombaya or Whistle

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Into The New World

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Happiness

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
You're The Best

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Rough

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Rum Pum Pum Pum

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Something

내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈
Good Luck

I personally would choose Happiness..ㅠㅠ If I was Red Velvet's member, I would love to choose to be the 'White' color one!
내가 만약 걸그룹멤버일때 원하는 데뷔컨셉 고르기 | 인스티즈


-Into The New World.

-Boombaya

-Happiness..

-Cheer Up!!

-Rum Pum Pum..

-Happiness or Boombaya.. I like Rum Pum Pum too..

-Rough..

-Anything except Something and You're The Best..

-You're The Best, because it has girl crush vibes.

-Into The New World or Happiness..

-Into The New World, or Happiness, or Rum Pum Pum.. I didn't realize I like SM this much..

-Black Pink..

-Into The New World if we're talking about debut here..

-Boombaya or Rum Pum Pum..

-You're The Best!!

-Happiness or Rum Pum Pum.. I'm thinking about this way too serious..
trazy.com