Klook.com

Saturday, June 24, 2017

, , , , ,

The hairstyle that YG's male idols often go with

요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
Song Mino

요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
Eun Jiwon

요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
GDragon

+) Not from YG but Dean
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈
요즘 YG 남돌이 많이 하는 듯한 머리 | 인스티즈


-Dean..ㅋㅋㅋ

-Wasn't Mino forced to shave his hair like that?ㅋㅋㅋㅋ

-I'm a fan of YG's wet-look hairstyle..

-Song Mino was forced to shave his hairㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Didn't GD have that hairstyle a few years ago..? All of them suit that hairstyle really well..

-iKON also did that hairstyle for a couple of times..

-What.. Dean still manages to look handsome even with that hairstyle..

-That looks like my father's hairstyleㅋㅋㅋ

-Hul.. I didn't know Dean also shaved his hair..

-Eun Jiwon is seriously so handsome..

-That's our Johnny's hairstyle^^

-I'm so jealous of Dean's head shape.. No.. I'm actually jealous of his face..

-Song Mino..ㅋㅋㅋ Ah, he's so funnyㅋㅋㅋ

-Song Mino..ㅋㅋ He shaved his hair because he lost on a bet..ㅋㅋㅋ

-Song Mino..ㅋㅋㅋ I can't forget the looks on his face when he got his hair shaved off..ㅋㅋㅋ

-I'm not a fan of that hair.. But Mino looks so cute with it..ㅋㅋㅋ

-Isn't that Kim Jong Un's hair..
trazy.com