Klook.com

Wednesday, January 25, 2017

A compilation of gifs that show off the real idols' personalities

IU

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
T-Ara's Jiyeon

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Exo's Xiumin

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Exo's Chen

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
DIA's Jung Chaeyeon

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Apink's Namjoo

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Apink's Eunji

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Seventeen's Woozi

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Seventeen's Seungkwan

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
BTOB's Seo Eunkwang and Kim Heechul.
(The second picture is about Eunkwang asking fans to stop using words like 'It's giving me a cancer, I'm dying' to express theirselves)

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
BTS's Min Yoongi

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
BTS' Jeon Jungkook

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
BTS' Jung Hoseok

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
B1A4's Jinyoung

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Mamamoo's Wheein

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
SNSD's Yoona

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Miss A's Suzy

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
VIXX

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Winner's Lee Seunghoon and Song Mino

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
BTOB's Lee Changsub

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
BTOB's Yook Sungjae

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Exo's Suho

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
F(x)

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
Infinite's Sunggyu

아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
VIXX's Ken

And the last but not least..
아이돌 인성 드러나는 짤 | 인스티즈
The youngest member in Exo, Yoo Jaesuk


-There are some gifs that I can't understand..ㅠㅠ I've watched it over and over again but I just can't get it..ㅠㅠ..

-The name of the guy who helped Ailee to sit is Woozi~

-Can someone tell me what did Changsub whisper to Red Velvet's members?
  -He told the Red Velvet's members to be careful because there would be a firework!

-These gifs are really heart-fluttering..

-They are really well-mannered..ㅠㅠ

-Seungkwan is really cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Hul.. Lee Seunghoon is such a cool guy..

-Jiyeon, Chen, Chaeyeon, and Namjoo.. My heart skipped a beat when I saw their gifs..

-Jaehwan.. He's really lovely..

-Can someone explain me what happened in Yoona's gif?
  -From what I could remember, that place was really crowded and the fans were all around the car so they couldn't move. Her manager yelled at the fans and she tapped him signing to not raise his voice up at the fans!

-Yoona..ㅠㅠ And Suzy are really beautifulㅠㅠ F(x) is too cute..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-I can't believe there's no Moonbyul in this post..

-Jung Hoseok is driving me crazy..ㅠㅠ

-Seo Eunkwang is a really nice guy.. 

-My heart always skip a beat whenever I see that gif of Eunji.. I'm really jealous of that fan..

-Ah.. I really like this kind of posts.. 

-Bae Suzy is really kind..ㅠㅠㅠㅠ The other idols in this post are also really nice and good-lookingㅠㅠㅠ

-It's really nice to see Seungkwan holding a basket full of tangerines..ㅋㅋ He looks really cuteㅋㅋ

-Min Yoongi..? Can someone explain me that gif of Min Yoongi?

-That youngest member of Exo is really cool..
trazy.com