Klook.com

Thursday, December 29, 2016

, , , ,

Idols who look cute because they can't wink

윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Both of their eyes close when they try tow ink

윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Practicing their winks

윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
It's difficult, but they did it.

윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
윙크를 못해서 더 귀여운 두 남녀아이돌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Regardless, they look charismatic when they're on stage.

They are BTS' Jimin and Red Velvet's Seulgi


-Ah, Jimin-ah!!!

-They both are really cuteㅋㅋㅋㅋ

-Oh my goodness...

-Oh my goodness.. My heart..ㅠㅠㅠㅠ

-That's really cuteㅋㅋㅋㅋ

-Hul.. My heart aches..

-Jimin, my baby..ㅠㅠ

-I knew I would see Seulgi hereㅠㅠㅠ She's so cute, but charismatic at the same timeㅠㅠㅠ

-I love them..ㅠㅠㅠ These cuties..ㅠㅠㅠ

-Jimin-ah.. You can have me..ㅠㅠ

-That gif where Seulgi pulls back her bangs is really no joke..ㅠㅠㅠ

-Kang Seulgi..ㅠㅠㅠ

-I can't wink either..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Jimin..ㅠㅠㅠ My Jimin..ㅠㅠㅠ He's so cuteㅠㅠㅠ

-Seulgi is so pretty..ㅠㅠㅠ

-Look at their auras..ㄷㄷㄷ

-Hul.. I didn't know that Seulgi can't winkㅋㅋ

-Both of them are my favorite idols..ㅠㅠ

-They look like siblingsㅋㅋㅋ

-They're not good at winking, but they're really good at being good-looking.. 

-I love them..ㅠㅠㅠ I really love themㅠㅠㅠ

-Kang Seulgi!! I love you!! Kang Seulgi!! I love you!!
trazy.com