Klook.com

Thursday, December 29, 2016

,

BTOB at KBS Gayo Festival Red Carpet. Proof that BTOB never disappoints.

오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈
오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈

This is what Red Carpet means to them:
오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈
오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈
오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈
오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈
오늘도 실망시키지 않는 비투비 가요대축제 레드카펫.jpg | 인스티즈


-I seriously can't..ㅋㅋㅋㅋ

-Why does Im Hyunsik look really happy in the last pictureㅋㅋㅋㅋ

-Sungjaeㅋㅋ He looks funny even when he only poses randomly beside the other membersㅋㅋ

-You guys..ㅋㅋㅋㅋ

-This is why I love BTOBㅋㅋㅋㅋ

-My babies<3<3 I'm so proud of you!<3

-I'm really proud of my babies..<3<3

-My boys are the bestㅋㅋㅋㅋ

-It's cool how it possible for them to pose like thatㅋㅋㅋㅋ

-I love thisㅋㅋㅋ

-Sungjae in the last picture never fail to make me burst out laughing..ㅋㅋㅋㅋ

-BTOB is a really funny groupㅋㅋㅋ

-I'm their fan but I still find that pose really fascinating.. How did they do it?

-They're amazingㅋㅋㅋㅋ

-Legendaryㅋㅋㅋㅋㅋ

-Is it weird if I'm really proud of them when they do that?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-They're too funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

-It's funny how Sungjae stands beside the other members with no expressions on his faceㅋㅋ

-I think what they did today was the best..

-What's with Yook Sungjaeㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The other members are making a human pyramid and all he does is stand next to them and pose randomlyㅋㅋㅋ

-I'm proud to be a Melody..

-BTOB is a really amazing groupㅋㅋㅋ
trazy.com