Klook.com

Wednesday, July 8, 2020

, ,

The reversed version of 'There's a ghost behind you...'

An idol scaring his fan by saying 'There's a ghost behind you'ㅋㅋㅋㅋ

(Video call fansign)

He said that there was a ghost on the corner of the ceiling as soon as I picked up the phone...


+
Bragging off SF9's faces~.~

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈

뒤에 귀신있어요 역발상 | 인스티즈


-His expression is too realisticㅋㅋㅋㅋㅋ

-This is so funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

-Hyung-nim, you're so cuteㅠㅠㅠㅠ

-I'm not a fan but I think he's really adorableㅠㅠㅠㅠ

-His facial expressionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's really funnyㅋㅋㅋㅋ

-I forgot what the OP was talking about as I scrolled down the post...

-He's seriously so cute...ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Does anyone know the name of the guy in the fourth gif?

-It's so funny how he tries to prank his fanㅋㅋㅋㅋㅋ

-I only have seen the picture but I can't stop laughing alreadyㅋㅋㅋㅋ

-Hul... Who is the guy in the last gif??? He's so handsome...

-With that look on his face, I'd be convinced that there was actually a ghost behind meㅋㅋㅋ

-Nice to know you, Dawonㅋㅋㅋ You're such a funny guyㅋㅋㅋㅋㅋ
trazy.com