Klook.com

Sunday, March 10, 2019

The way Jungkook jokes around with Jimin..ㅋㅋㅋㅋ

He pretends to ask for a high-five and when Jimin comes, he stands on his tiptoe so that Jimin couldn't reach his hand

Look at the way Jungkook tip-toesㅋㅋㅋㅋㅋ

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
He sings while holding Jimin's sock

He covers Jimin's face, who's in the middle of talking, with his hoodieㅋㅋㅋㅋ

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

He's suddenly forced to bow in the middle of walking

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Jungkook teases Jimin by holding a fan with his picture on itㅋㅋㅋㅋ

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

정국이가 지민이한테 장난치는 수준이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

Are they elementary school students or whatㅋㅋㅋㅋ


-Why do I find this heart-fluttering..?

-That's what you call love..ㅠㅠㅠㅠㅠ

-They really do joke around like elementary school students..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-They're so adorable that I think I might die..ㅠㅠㅠㅠ

-I can hear their laughs just by looking at the gifs and pictures..ㅋㅋㅋㅋ

-They're so cuteㅋㅋㅋ And the first gif is seriously so funny.. They really do look like elementary school students there..ㅋㅋㅋㅋ

-Kook-ie looks like the older one hereㅋㅋㅋㅋ

-Park Jimin's expression in the first gif..ㅋㅋㅋㅋ

-The muscles in Jungkook's chest in the gif where he sings while holding Jimin's sock.. Woow..

-These are the type of jokes that make your heart flutter..

-Jungkook is really excited when it comes to tease ㅋㅋㅋ

-They're seriously so adorable..ㅋㅋㅋㅋ

-I thought this was a hate post..
trazy.com