Klook.com

Tuesday, January 3, 2017

, , ,

Red Velvet's members got really shocked when she first met Irene?

Joy said that she went home crying because she thought she couldn't debutㅋㅋㅋㅋㅋ

Irene's trainee days:
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈

Right after her debut:
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈
멤버들 충격받게했던 아이린 연습생시절 | 인스티즈


-Whoa.. She's really beautiful..

-She's too beautiful..

-I don't think she's a real human..

-Joy..ㅋㅋㅋㅋ No.. You're already pretty enough to become an idolㅋㅋㅋ

-I can't imagine how prettier she will get in the future..

-As expected from Irene..

-I got a big shock when I first saw her on her debut stage..

-She cried because she thought she couldn't debut?ㅋㅋㅋㅋ

-Bae Joohyun is beautiful..

-No need to explain about her visual..

-My Joohyunie..ㅠㅠ

-I love you..

-Joy is so cuteㅋㅋㅋㅋ

-Goddess.. Goddess.. Goddess..!!

-How is it possible for a human to be that beautiful..

-Why did Joy cry? Because she saw Irene's face and thought that she looked really pretty?ㅋㅋㅋ

-She looks like an actress..

-Whoa.. I seriously can't help but admire her face whenever I see it..

-Irene somehow looks like Jung Yumi..

-Sooyoung-ah.. You're pretty as well..ㅠㅠ

-She looks like Seoeon and Seojun's mother in her predebut days..

-I'm going to marry her..

-Joohyun-ah.. Marry me..ㅠㅠ
trazy.com