Klook.com

Thursday, July 6, 2017

, ,

The recent whereabouts of Yoo Seonho, who is currently being promoted well by Cube

큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
Cube uploads his selfies and videos of him eating every day.
They also let Seonho to do some interviews and even do a V Live Broadcast.
Cube's social media account is full of Seonho's updatesㅋㅋㅋㅋㅋ

큐브가 각잡고 영업하는 프듀 유선호 근황.jpg | 인스티즈
His signature..ㅋㅋㅋㅋㅋ


-His autograph is so cute..ㅋㅋㅋㅋ

-Seonho is really handsome.. Like, really really handsome..

-Cube is the best when it comes to picking visuals..

-Seonho..ㅠㅠ I will be waiting for your debut..ㅠㅠ

-Cube, why did it take you so long to work properly like thisㅠㅠㅠ

-I really love Cube these days.. Please keep up the hard work<3

-That note in the end, 'Be rich~'ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Oh.. Seonho is wearing the same clothes that Woojin once wore..

-Yoo Seonho, let's hit big..ㅋㅋㅋ

-'Be rich~'ㅋㅋㅋㅋ Did he learn that from BTOB?ㅋㅋㅋ

-He looks like the mixture of Yoon Dujun and Yong Junhyung..

-He's so handsome.. His handsomeness puts my heart in peace..

-Hul.. He looks like that female lead character in the drama 'Voice'..

-Look at his autograph.. He's such a babyㅋㅋㅋ

-He's the most handsome 16 years old guy that I've ever seen in my life..

-Seonho..ㅠㅠ I somehow feel relieved that he didn't make it to the top 11 and debut with Wanna One..

-It's my first time seeing Cube works this hard..

-Crazy.. He's even younger than my brother..

-Seems like Cube really adores him a lot..ㅋㅋ Their twitter becomes a parenting diaryㅋㅋㅋ
trazy.com