Klook.com

Monday, June 13, 2016

, ,

No one knows that I'm having a static hair right now, right?

Lighting: Yup


-AhㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's been a long time since the last time I bursted out laughingㅋㅋㅋㅋ

-I think you're the only one who doesn't know it, though?ㅋㅋㅋㅋ

-Kyungdelionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
-Kyungdelion is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
-He looks like a coral reef because of the color of his hairㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
-Too cuteㅠㅠㅠ
 
-It's funnier because he doesn't seem to know about thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
-Aigo.. Our Baekhyun has become a dandelionㅋㅋㅋㅋㅋ I might die because of his cutenessㅋㅋㅋㅋ
 
-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's funnier because of his expressionsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The lighting is being too harsh on Baekhyunㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-It's still cute eventhough I've seen it like.. a hundred timesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-What is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-His expression is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Why did this startle meㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ahㅜㅜ He looks like a hamsterㅋㅋ

-The lighting betrayed himㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-It's so funnyㅋㅋㅋㅋ I almost threw upㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-So cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Baekhyun is cuteㅋㅋㅋㅋ So is the lightingㅋㅋㅋ But the OP is the cutestㅋㅋㅋㅋㅋ
trazy.com