Klook.com

Sunday, July 2, 2017

, ,

The idol who borrowed his teammate's sweater to go to PD101 concert

is Nu'est Aron.

The only Nu'est member who didn't participate in Produce 101.

멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈

And the truth is revealed.
No wonder why that sweater looks so familiar to me..
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
Hwang Minhyun once wore that sweater..ㅋㅋㅋ

멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
'I always borrow Minhyun's clothes for special occasion'

I guess it was a really special day for Aron. So special it made him wear a sweater in the middle of summer. 
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
Someone who sat near Aron said Aron looked so hotㅋㅋㅋ
Who told him to wear Hwang Minhyun's sweaterㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Nu'est's Aron
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈
멤버 옷 빌려입고 현재 프듀콘 온 아이돌 | 인스티즈


-Kwak Aron..ㅋㅋㅋㅋ

-Why would he wear a sweater in July..ㅋㅋㅋㅋ So cute..

-So cute.. Maybe it has been awhile since he stepped out of his house..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Sweater in the middle of summer..ㅋㅋㅋㅋ It must've been really hot..ㅋㅋㅋㅋ

-Oh.. It's my first time seeing him today and he really looks like Kang Dongho..

-No, you're wrong. If Aron wears sweater then it's not summer anymore, it's winter now, everyone.

-Why would he wear sweater in this weather.. On top of that, his teammate's sweater..ㅋㅋㅋ

-Sweater is indeed the perfect thing to wear for special occasion!!ㅋㅋㅋㅋ

-You foolㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-He obviously looked so uncomfortable..ㅋㅋ Anyway, it's really nice to see him!

-Oh boy..ㅋㅋㅋ Why did you wear sweater..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Kwak Aron is living in a whole different world..ㅋㅋ

-Oppa... It's July..

-Aron-ah, thank you for showing up todayㅠㅠㅠ

-Why that sweater out of all the other clothes that Minhyun ownsㅋㅋㅋ

-Aron, I hope you're having fun there!

-Hwang Minhyun's sweaterㅋㅋㅋㅋ
trazy.com