Klook.com

Monday, January 2, 2017

,

Akmu points out the charateristic of YG, SM, and JYP's choreographies

악동뮤지션이 분석한 엔터3사 댄스 특징.gif | 인스티즈
JYP and their wave.
They dance as if they were sweeping the floor.

악동뮤지션이 분석한 엔터3사 댄스 특징.gif | 인스티즈
악동뮤지션이 분석한 엔터3사 댄스 특징.gif | 인스티즈
SM and their synchronization

and YG.. just kidding.. They're just copying Yang Hyunsukㅋㅋㅋㅋㅋ
악동뮤지션이 분석한 엔터3사 댄스 특징.gif | 인스티즈
악동뮤지션이 분석한 엔터3사 댄스 특징.gif | 인스티즈


-YGㅋㅋㅋㅋ

-You guys..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Akdong Musicians are so cuteㅋㅋㅋ

-I seriously can't..ㅋㅋㅋ They're really charmingㅋㅋㅋㅋ

-The last gif..ㅋㅋㅋㅋ

-Why are they doing that to YG..ㅋㅋㅋ

-These siblings are really adorableㅋㅋㅋㅋ

-They're driving me crazy..ㅋㅋㅋㅋ

-Yang ㅋㅋㅋ Hyunㅋㅋㅋ Sukㅋㅋㅋ

-Ah.. That's really funnyㅋㅋㅋㅋㅋ

-This is why I love Akmu so muchㅠㅠㅠ

-It feels like it was just yesterday when they performed 'Don't Cross Your Legs' on Kpop Star..

-Hul.. Don't you think he's really talented in dancing?ㅋㅋㅋ

-So adorable..

-They point it out really wellㅋㅋㅋ

-Good jobㅋㅋㅋ

-Akmu is the bestㅋㅋㅋ
trazy.com