Klook.com

Monday, July 10, 2017

,

(Spoiler?) The visual of Outsider's wife

슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈
슈돌 새가족 아웃사이더 부인 미모 ㄷㄷ (반전주의) | 인스티즈


-I scrolled down the post while thinking, 'Ah.. She reminds me of Moonbok'..ㅋㅋㅋ

-I thought the picture was edited..ㅋㅋㅋ

-Hul, is that really Moonbok?ㅋㅋ It looks edited..ㅋㅋㅋ

-Moonbok, why are you in that show..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-I heard that he was going to be a guest in the show but I didn't know he would appear like that..ㅋㅋ

-Jang Moonbok is really pretty..ㅋㅋㅋ

-I doubted my eyes at first.. but it's really himㅋㅋㅋ

-I knew it was going to be Moonbok just by looking at his hair..ㅋㅋㅋ

-What is this..ㅋㅋ Is this really that 'Superman is Back' I know?

-I didn't know they're under the same label..ㅋㅋ

-Moonbok looks so cuteㅋㅋㅋ

-I think I have to watch this episode..ㅋㅋㅋ

-I was so surprised when he turned his back..ㅋㅋㅋ

-I seriously thought he was Outsider's wife..ㅋㅋㅋ

-What?? Why is Moonbok there??

-I heard that he has been living together with Outsider for 3 years..

-Oh My God..ㅋㅋㅋ

-His hair is so much better than mine..
trazy.com