Klook.com

Saturday, September 10, 2016

,

A professional male idol who succedeed in holding back his laughter on stage



BTOB is living a sitcom-life..ㅋㅋㅋㅋㅋ
 
instiz

-BTOB is really living a sitcom-lifeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-They're so cute I might dieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-That's so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-You will literally laugh if you watch the videoㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-You have to watch the video to see their cuteness hereㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I literally bursted out laughin because of thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-They're so cute and funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Look at them catching the culprit in the endㅋㅋㅋㅋ

-Lee Changsub is such a cutieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Sitcom-lifeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Cutiesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-That's so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I love you so much, BTOBㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The way Minhyuk notices what Ilhoon has done is so heart-fluttering.. The way Eunkwang tries to hold back his laughter is also heart-fluttering.. Ilhoon is so cuteㅠㅠ

-That's so freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah, BTOB is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Just imagine how funny it was to themㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-This is seriously the funniest thing I've ever seenㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Look at the way Seo Eunkwang holds back his laughterㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Lmaoㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Everyone, you have to watch the video!ㅋㅋㅋㅋ

-Sitcomㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-This is so funny, I remember all of kids in my school watched this togetherㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Seo Eunkwangㅋㅋㅋㅋㅋㅋ and his flaring nostrilsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-How did they manage to hold back his laughterㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I would burst out laughing if it was me..

-The video is funnier, you have to watch itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I've watched the video and it's so funny Icould dieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The way Changsub gets confused in the end is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-As expected from BTOBㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
trazy.com