Klook.com

Monday, May 16, 2016

, , ,

Sunggyu in the middle of scolding a 7-years-old boy who doesn't listen to his words

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


-Ah.. So cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

-Kim Sunggyuㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-It's cute how Sunggyu seems to be really annoyed because of Dongwooㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-He really behaves like a childㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Aigoo, our Dongwoo's father..

-His expressionsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋso fierceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The titleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yes, he is my husband!!

-What is thisㅋㅋㅋㅋㅋWhy do I keep on watching this gifㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-His actions were really naturalㅋㅋㅋㅋㅋ As if he has done it so many timesㅋㅋㅋ

-Dongwoo is too excitedㅋㅋㅋㅋㅋ

-So Kawaii

-It feels like I'm looking at a young-father and his sonㅋㅋㅋㅋㅋ

-Why does Dongwoo look so brightㅋㅋㅋ
trazy.com