Klook.com

Saturday, May 7, 2016

, , , ,

Kim Sohye's shocking visual



-Is this a parody for the movie 'Sunny'? She really messed up her image properlyㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSohye-ya

-Her acting is fine, though?ㅋㅋㅋㅋㅋ

-I'm almost dying from laughterㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat to doㅋㅋㅋㅋ

-I couldn't even recognize herㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat should I doㅋㅋ I want to watch SNL but I'm afraid I might stan herㅋㅋㅋㅋ

-That's Sohye...? For real..?

-AhㅋㅋㅋㅋㅋI like itㅋㅋ

trazy.com