Klook.com

Sunday, May 22, 2016

, ,

The truth behind Woohyun's tears on MCountdown

May 19th, Woohyun cried in the middle of his stage on MCountdown

And during the fansign later in the same day, a curious fan asked the reason of his tears earlier in MCountdown.

ㅋㅋㅋ
 

-Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I know how it feels likeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-His mucusㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah.. Why is he so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI thought that was his mucusㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Aigoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So that's why he criedㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cutieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI was really shocked when I saw him on TV cryingㅋㅋㅋ

-As expected from my manㅋㅋㅋㅋㅋHe's so cuteㅋㅋㅋㅋ

-Reversalㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I love youㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hyun-iㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-What in the worldㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's a reliefㅋㅋㅋㅋㅋ

-He's really cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-He's the cutest in the world.. I should go and marry him..
  -Don't you know that he's already married to me..?
  -Huh? He's beside me right now, tho?

trazy.com