Klook.com

Saturday, July 22, 2017

, ,

Seventeen's Mingyu's pupils are shaking when the name Exo and BTS are mentioned

Seventeen's Mingyu

The scriptwriter asks him whether if he knows what 'EBS' is in an interview
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
???

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
He was very flustered when the word 'EBS' is mentionedㅋㅋㅋㅋ

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
(the caption) His pupils are poppingㅋㅋㅋㅋ

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
'I'm feeling embarrassed to explain it myself..'
He feels embarrassedㅋㅋㅋㅋ

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
Humble Mingyuㅋㅋㅋㅋ

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
And then he explains the meaning of EBSㅋㅋㅋㅋ

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
The currently rising idols, EBS.

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
Exo and BTS' members who have already guested on the Law of The Jungle before him

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
Will Mingyu be able to adapt to the jungle life just like how his seniors did?

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
He's adapting very nice!

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈
'I think I really suit to life in jungle.. I'm really happy with this whole condition right now'

엑소, 방탄 언급에 동공지진난 세븐틴 민규 | 인스티즈


-That's cute..ㅋㅋㅋㅋ

-He's really handsome..

-He looks like Chanyeol in the last picture..

-No.. Don't adapt too well with the jungle life.. They might invite you to the show again..

-He's so cute and handsome..ㅋㅋㅋ

-Our baby adapted to the jungle life really fast, he did a great  job!ㅠㅠ I'm so proud of him.. But let's not go to the jungle again.. I'm worriedㅠㅠ

-Mingyu is really cute.. And handsome..

-Mingyu is literally the cutest person I've ever seen in my life..

-My puppy looks so cute when he panics..ㅋㅋㅋㅋ

-Mingyu-ya, I love you.. But don't go to the jungle again.. It's too dangerous there..

-Our Ming-goo is indeed very cute..

-Mingyu.. Don't adapt to the jungle life that well.. Just.. noㅠㅠ

-Whoa.. Even Seventeen knows what EBS means..

-Why are you so handsome..

-Where can I watch the full video of this?

-He's such a lovely manㅋㅋㅋㅋ

-I'm worried about him.. I hope he doesn't get invited to that show againㅠㅠ But.. There's nothing I can do if that's what he wants..

-Whoa.. He knows what EBS means.. That's really amazing..ㅋㅋㅋ
trazy.com