Klook.com

Friday, June 3, 2016

, ,

Male Idols who were seen shaving in the car at the airport today



-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhy did they do thatㅋㅋ

-They're giving me a hard time... I'm in pain because they're too funny...

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThey look so excitedㅋㅋㅋ

-As expected from BTOBㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-What's thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋI really like these guysㅋㅋㅋㅋ They are so stanableㅋㅋㅋㅋㅋ

-Changseob's expressionsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He's the most excited hereㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Pleaseㅋㅋㅋㅋ I told them not to make that kind of expressionsㅋㅋㅋㅋㅋ

-I thought he was Park Bogum in the first pictureㅋㅋㅋㅋㅋㅋSo cuteㅋㅋㅋㅋ

-(sighs)ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Guysㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋYes, they're idolsㅋㅋㅋㅋ

-This personㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI'm really curious about what's going on inside his headㅋㅋㅋㅋ

-Are they getting love call for razor CFs nowㅋㅋㅋzz

trazy.com