Klook.com

Thursday, June 2, 2016

,

B1A4's signatures that smell like alcohol

They went to a bar and the owner asked for signatures, their signatures are drunk.

Their signatures are usually like these:





 -Their signatures are drunkㅋㅋㅋㅋㅋ

-Whose signature is above Gongchan's?ㅋㅋㅋㅋㅋ
  -It's Baro's signatureㅋㅋㅋㅋㅋ

-The OP said their signatures are drunkㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So cuteㅋㅋㅋㅋ

-Look at Gongchan's signsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It has a pair of new wings and a new tailㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-GongㅋㅋChanㅋㅋSikㅋㅋ I can't recognize his signatureㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I can't recognize all of their signaturesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The eyes have gotten biggerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSo cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Cha Seonwoo's signature has gotten two times bigger than it usually isㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-They seem to be really drunk at that timeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Why did Cnu and Gongchan draw the eyes bigger than the usualㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Seems like they were in a good moodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Even the expressions on their signatures seem drunkㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
trazy.com