Klook.com

Tuesday, May 24, 2016

, ,

GD spotted shooting for a drama



 -Hul I'm getting goosebumpsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Is that G-Dragon for real????? (confused)

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI thought it was an edited pictureㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋI'm going crazyㅋㅋㅋ

-Hul.. I thought it was GD for real..

-Hul.. they really look alikeㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIs that Minah??

-I thought it was Minahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  -It's Minahㅎㅎ......
  -It's GD, though..??
  -No.. It's really Minahㅋㅋㅋㅋ
  -Ah.. I thought you were lying..

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMinah is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋ

-Huk..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThis shocked meㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-AhㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋToo funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
trazy.com