Klook.com

Sunday, April 10, 2016

,

Things that happen when you start liking an idol

1. Their average names become unique for you
Cheolsu-ya.. Why is your name Cheolsu?
Even your last name is Kim.. Your name is Cheolsu and your last name is Kim..

2.Everything they do is cute in your eyes
Look at those fingers....So cute
Those toes.....So cute
Those nostrils.....So cute

3. They are not babies anymore, but you keep calling them babies
Babyㅠㅠㅠㅠ 53-months-old babyㅠㅠㅠ
4. You write them letters you don't even write for your parents
(Even though you're not going to send it and going to read it yourself)
Cheolsu-ya.. The world has become different since I met you.
If I hadn't met you, will I still be able to be alive now?
Cheolsu-ya,
I love you

5. You become better at memorizing useless things
What did I eat for today's lunch..?
But I think he's already worn that clothes before..
Right, he wore it on Gyeongbokgung event..


-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Agreeㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋI love you, VIXX (in a cute way). Actually I don't even have aegyo in real life, but I explode with aegyo whenever I see my VIXX babies..

-I swear this is realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-What in the world.. are you talking about me? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Doojoon-ah...Why is your name Doojoon?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  
trazy.com