Klook.com

Monday, April 1, 2019

Big Hit..ㅋㅋㅋ They're seriously amazing..ㅋㅋ BTS' Concept photos

빅히틐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ진짜 대단ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ방탄 컨포 | 인스티즈
빅히틐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ진짜 대단ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ방탄 컨포 | 인스티즈
In the concept photos of the maknae line, you can see a box with 'Baby Soap' written on it..ㅋㅋ

빅히틐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ진짜 대단ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ방탄 컨포 | 인스티즈
빅히틐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ진짜 대단ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ방탄 컨포 | 인스티즈
빅히틐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ진짜 대단ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ방탄 컨포 | 인스티즈
빅히틐ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ진짜 대단ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ방탄 컨포 | 인스티즈
But the box is nowhere to be seen in the hyung line's pictures...ㅋㅋㅋㅋ


-Whoa, I didn't notice thatㅋㅋㅋ I was too busy focusing at their faces..

-Wow, that's cool...ㅋㅋㅋㅋㅋ

-This is seriously driving me nuts..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Baby ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah, so that's a baby soap..?ㅋㅋㅋ I thought it was something important since it was seen only in some pictures...ㅋㅋㅋㅋ

-Wow..?? What is the meaning behind that...?ㅋㅋㅋ I don't know if they purposely did that or not, but it's giving me goosebumpsㅋㅋㅋㅋ

-I noticed they placed the box in different places in the pictures, turns out it's just a baby soap..ㅋㅋ

-Wow, that's really detailedㅋㅋㅋㅋㅋ That's amazing..ㅠㅠㅠ

-Hul.. So that was baby soap..??ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-That's why they only showed half of the box in Hoseok's picture..?

-That's seriously so cute..ㅠㅠㅠ
trazy.com