Klook.com

Monday, January 22, 2018

,

An idol gives you a tip on how to enjoy your beverage

Ren: It's very important to live your life happily and not to get stressed. For example, drink your beverage happily!

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Ren: Like this!!
Aron: ??
Minhyun: ??

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Ren: Try to enjoy your drink like this, even if it means that you have to fake it. It could help you to feel happier!

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈

'Okayㅋㅋㅋ'
'Aron, shall we try it?'

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Ren: Yes, just like that!
Aron: (happily happily happily happily)

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Ren: You have to try this whenever you feel down

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈
Aron: Whoa~~

If you want to live your life happily and not get stressed, you have to be happy even when you're just drinking your beverageㅋㅋㅋ
Live your life positivelyㅋㅋㅋ

(This group is called Nu'est)

한 아이돌이 말하는 음료수 마시는 꿀팁ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ | 인스티즈


-This is one of his charms..ㅋㅋㅋ

-So cute..ㅋㅋㅋㅋ

-This is hilarious..ㅋㅋㅋㅋ

-What is this..ㅋㅋㅋㅋ So cute..ㅋㅋㅋㅋ

-Mango is exploding with his charms..ㅋㅋㅋ

-Ah, Aron though..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Look at how Aron tries to copy Ren..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Kwak Aron is such a cutie..ㅜㅜㅜㅜ

-What's up with Aron's expressions..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-Aron is just trying to be funny but Ren said he did it the right way..ㅋㅋㅋㅋ

-Ah, seriously Minki-ya..ㅠㅠㅠㅠ Aren't you too cute to be real?ㅠㅠㅠ

-God.. I'm in the library and I think I might die from holding in my laughterㅋㅋㅋㅋㅋ

-So cute..ㅋㅋㅋ I'm gonna try this later..ㅋㅋㅋ

-They're so cute, I might die from all this cuteness..ㅠㅠㅠ

-I literally bursted out laughing because of Aron's expression..ㅋㅋㅋ

-Ah.. This is too funny..ㅋㅋㅋㅋ My stomach hurts from too much laughing..ㅋㅋㅋ

-So cute..ㅠㅠ And if you ever see anyone enjoying their beverage like that in a cafe, that's probably me..
trazy.com