Klook.com

Tuesday, May 10, 2016

, ,

Chanyeol's past photos that only his fans know




-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThose pictures with ferret are so cute.. It's killing meㅋㅋㅋ

-Ferretㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ddori's father (Ddori is the ferret's name)...

-It's been a long time, Ddori's father....

-Ddori.....father.....

-Yeol <3 Ferret

-You cute thingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Chanyeol hasn't changed even a bit...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I love you, Ddori's father..

-Ddori's father is so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The ferret is really cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I'm not a fan but I know that ferretㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 
 
trazy.com