Klook.com

Friday, May 20, 2016

, ,

Junior's ears were on fire today

Actually it was because of the lightingㅋㅋㅋㅋ
Looks like he has a pair of thin ears..


-Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So fascinatingㅋㅋ

-This surprised meㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I bursted out laughing when I saw thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I thought he was an absorber for a minuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Even his ears shine..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-So cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

-His ears are shiningㅋㅋㅋㅋ

-HulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSo coolㅋㅋ

-WhoaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCuteㅋㅋㅋ

-They look like an LEDㅋㅋ

-Whoa.. his ears are pretty..

-Telletubies' earsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-It looks like as if he's wearing a headsetㅋㅋ
trazy.com